Translate

събота, 28 ноември 2020 г.

Моцарелки със спанак


 

Моцарелки със спанак

Ще ми помогнете в популяризирането на блога ,

като споделяте този линк с рецептата :

 https://violetajeliazkova9.blogspot.com/2020/11/blog-post_28.html

Да започна с две – три изречения как ми хрумнаха тези моцарелки …

Приготвях любимите ни питки със спанак

/ свиха - рецептата за тях е ето тук :

https://violetajeliazkova9.blogspot.com/2020/01/blog-post_24.html  

и ми остана малко плънка.

Позачудих се какво да я правя …

Минаха ми някакви бързи идеи … ,

но нещо нито една не ме поблазни.

Отворих хладилника / за справка / и съзрях моцарелата .

Е ! Решено е ! Ще пробвам , пък каквото стане !

Трябва да ви кажа , че резултата надхвърли очакванията ми.

Получиха се невероятно вкусни !

Чудих се как да ги нарека ?! – затова ги нарекох моцарелки.

След кратката им предистория следва и рецептата :

Продукти :

3 бр. яйца

150 гр. сирене

200 гр. моцарела / жълта /

150 гр. спанак

1 – 2 стръка пресен лук

½  ч.л. сок от лимон

¼  ч.л. сол

¼  ч.л. черен пипер

щипка чили

Приготвяне :

Моцарела ползвах готово настъргана.

Натрошаваме сиренето.

Почистваме и измиваме спанака.

Нарязваме го на дребно.

Нарязваме на дребно пресния лук и го прибавяме към спанака.

Прибавяме също солта , черния пипер , чилито и сока от лимон.

Разбъркваме добре.


Прибавяме яйцата , моцарелата и сиренето и също разбъркваме много добре.

 

Върху хартия за печене с помощта на лъжица изсипваме от сместа

на 9 бр. купчинки , като ги дооформяме като топки.


Печем в загрята на 200 градуса фурна , докато се позачервят.

/ Аз започнах да ги пека на 180 градуса , но моцарелата малко се поразля -

посъбрах я обратно с лъжица , затова написах 200 градуса /.



Честно казано , не очаквах да се получат толкова вкусни !

Много съм доволна от крайния резултат !

 







Моля , не копирайте снимки и текстове от този блог

за търговски и комерсиални цели без мое съгласие !

Моля , не представяйте рецептата като ваша ,

само след като сте направили нищожни промени към нея !

Моля , използвайте рецептата за лична и домашна употреба !

Ако рецептата ви е харесала , може да я споделите като посочите следния линк  към нея : 

https://violetajeliazkova9.blogspot.com/2020/11/blog-post_28.html

 

Благодаря на всички , които ще спазят

Закона за авторското право и сродните му права !

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Бадемово - шоколадова торта

Бадемово - шоколадова торта Може да ме последвате в Инстаграм :   https://www.instagram.com/violetazheliazkova/ или да последвате ст...